miércoles, 16 de mayo de 2007


Ja sé que és una mica tard però no puc estar-me de publicar alguna foto més de les que vaig creuar. Dic que és tard perquè el Pedro va demanar-me que publiqués una altra el mes passat i fins ara no he tingut el temps necessari per fer-ho.Donçs bé, aquí teniu una més de la sèrie d'abstraccions arquitectòniques de la meva casa de Còrdova perquè la jutgeu. Creieu que són tan vàlides com per triar-les per la exposició o més aviat no us diuen res? Apa vinga, animeu-vos i feu comentaris i si són honestos us ho agrairé el doble.

2 comentarios:

tina22 dijo...

domènech ets un geni....continua amb aquesta experimentació..
jo m'he comprat un rodet de diapositives però m'he d'inspirar bastant per fer-lo servir..amb una mica dels teus consells segur que em llanço..

tina22 dijo...

no ha sortit el meu comentari,..així que ho torno a escriure...molt bona...ets genial domènech --a veure si em passes alguna bona inspiració...
fins aviat